dinsdag 14 januari 2014

dolle dinsdag

Gizmo heeft van de dierenarts wat injecties gehad in de hoop zijn eetlust op te wekken maar de kans is dat de vele bulten die hij heeft tegen bv maag aanduwen en zenuwen en meer. Maar ze zag ook wel dat hij nog ook vrolijk wilde zijn dus dat hij zeker nog deze kans verdiende.
Vanavond heeft hij enkele hapjes gegeten. Muizebeetjes maar het is iets.

Dan totaal onverwacht Sanne. Ik heb facebook voor allerlei hondencontacten en eigenlijk ook een beetje om mijn opvangers te promoten en zo mischien te plaatsen. Niet om een hond erbij te krijgen :)
Maar ik kreeg een persoonlijk berichtje van een hondenvriend dat Sanne dringend een adoptie of opvangplek zocht en hopla niet veel later was ze hier. Door heel verdrietige omstandigheden kan haar vrouwtje niet meer voor haar zorgen en is ze hier voor herplaatsing. Hopelijk geeft de wetenschap dat Sanne hier goed zit geruststelling maar verdrietig blijft het.

Sanne is gelukkig typisch Golden een vrolijke dame. Hoewel ze het spannend vindt is ze ook heel nieuwsgierig en vrolijk. Een superknuffel die wel een beetje lomp tegen je op kan springen maar ach dat enthousiasme maakt haar ook weer erg leuk.We gaan baasjes zoeken met veel tijd en die lange wandelingen willen maken en van knuffelen houden. Ze moet waarschijnlijk nog wel het 1 en ander leren. Ik ga haar de komende dagen goed observeren en laten wennen en als ik haar wat beter heb leren kennen dan uiteraard een passend huisje zoeken. Ze heeft een lief karakter dus dat moet toch gaan lukken.
Gizmo was meteen helemaal attent en happy toen ze kwam. Ik had hem apart gezet zo van dan heb je lekker even rust maar nee hij vond het veel te leuk en leefde juist helemaal op.

1 opmerking:

  1. Gizmo is in mijn gedachten hoor - en met Sanne komt het wel goed (schat). Aaitjes/groetjes, Wout

    BeantwoordenVerwijderen