zondag 5 januari 2014

2 heerlijke lieve knuffeltjes uitgezwaaid

Vandaag dubbel blij en dubbel slikken.
Krulle werd eerste gehaald. Ze vond het gezellig en sprong blij in de auto en genoot van de aandacht van de tienerdochter en keek nauwelijks om toen ze wegreden. Ik mis haar nu al want ze kon zo heerlijk als een beertje op schoot zitten bij je maar ze krijgt een gouden mandje.
Daarna Johnny. Die was blij zijn baasjes weer te zien. Sprong ook blij in de auto maar keek toch wat gek omdat ik hem zo knuffelde en hij toch aanvoelde dat het voor mij anders was. Zijn nieuwe leventje zal ook heel spannend zijn maar ook hem kon ik met een heel goed gevoel uitzwaaien wetende dat hij het niet beter zal kunnen krijgen. Na Didi en Lea was hij het 3e bulgaartje en alledrie waren het toppertjes qua karakter.

Nu maar weer vol spanning wachten op de eerste berichtjes van de 1e dag en nacht. Heel veel geluk Krulle en Johnny!

2 opmerkingen:

  1. Och Maureen, ik voel wel met je mee hoor, proef ook jouw verdriet in je woorden van afscheid. Gelukkig is er altijd de troost dat ze het fijn zullen krijgen, daar doe je alles voor, en de chocolade moet maar even uit te kast.
    Krulle en Johnny, het ga jullie goed! Ik heb ook van jullie genoten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Even (inpak)pauze en gelijk warm geworden van het nieuws dat allebei blij zijn vertrokken. We gaan verder duimen en turven nu. Aaitjes/groetjes, Wout

    BeantwoordenVerwijderen