donderdag 22 mei 2014

fleurig

De bakkentuin doet het super.
Sommige stukken lijken wat kaal maar als je er bij staat dan zie je de zaaisels opkomen zoals hier de postelein en de raapsteeltjes.
Maar mijn bloempotten waren nog erg leeg. Hoewel ik pas volgende maand jarig ben heb ik gister van mijn ouders verjaardagsgeld kado gehad opdat ik bloemen kan kopen waar ik nu al van kan genieten. Ik dus meteen na het boodschappen doen en het stemmen door naar het tuincentrum verderop.
Hebberig ook een meloen gekocht. Had ik wel trek in met dit warme weer. Ik zal nog wel langere tijd moeten wachten. Ben benieuwd of ik straks van de zomer meloen kan eten. Lijkt me leuk.Een deel al opgepot en het fleurt ontzettend op.Morgen de grote plantenbakken bij het huis nog inplanten. Hopelijk is de muizentijd voorbij want van de winter hebben Rizas en Sara de winterviolen uit de plantenbakken gespit op zoek naar muisjes. Al hadden Rizas en Sara verderop bij de stokroos van de week 's avonds nog een muisje te pakken.

1 opmerking: