zaterdag 15 juni 2013

Hoe gaat het met Timmie....

Altijd weer vind ik mijn opvangers leuk en lief. Ik heb nog nooit een hond gehad die ik niet speciaal vond, dat maakt het opvangen ook zo leuk. Maar soms zijn er honden die je extra raken en waar je gewoon zo een diepe klik mee hebt. Dat was met ondeugende Timmie zeker het geval. Vandaag is het een jaar geleden dat Timmie zijn gouden mandje in Belgiƫ mocht vinden. Hij heeft nog steeds zo een parmantig kontje en giegelen doet ie nog steeds.
Hoi Maureen,
Vandaag een jaar geleden verliet onze Timmie (ACE giggy) zijn toevluchtoord bij jou .. wat gaat de tijd toch snel… toen  ik timmie de eerste keer zag op foto had ik zo beetje amai dit is een prachtventje en was het liefde op het eerste zicht ondanks dat het maar een foto was…. Soms begrijp ik nog steeds niet dat niemand dit prachtig hondje opmerkte. Natuurlijk was ik heel blij een jaar geleden dat Timmie nog ter adoptie zat bij jou .. en tja nu zijn we reeds  al een jaar verder en het is gedurende dit jaar een prachthondje gebleven … heel lief, heel aanhankelijk aan mij en mijn man, gewoon een hele lieve knuffel… kom ik thuis van boodschappen te doen staat hij te springen om de aandacht is blij om ons te zien.. gaat graag even wandelen. Wat wil een mens meer??? In het begin neem je er de schoonheidsfoutjes bij want je weet dat zulke hondje toch ergens hun bagage meehebben maar daar is weinig of niks meer van te merken.. timmie is gelukkig en een blij hondje…

Met de katten gaat het prima behalve met Indy nog steeds … daar jaagt hij nog wel eens op… de andere worden graag nog wel eens afgeblaft maar alleen omdat hij wil spelen met hen .; spijtig genoeg begrijpen ze nog steeds niet zijn hondentaaltje…maar als ik zeg tegen timmie geef eens een zoentje aan die dan krijgen ze gegarandeerd een likje op hun snoet…. Ook is hij nog  steeds het giecheltrutjevan weleer als hij aan het spelen is.

Eigenlijk kan ik maar 1 ding zeggen en dat hij een echt prachtventje is die nog steeds ons hart heeft gestolen.



Knuffels
Miranda en in het bijzonder van Timmieke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten