woensdag 12 juni 2013

Vandaag kwamen mijn ouders langs. Mijn zaaisels waren niet aangeslagen maar ik heb nu wat slaplantjes e.d. in de eerste bak staan.
Mijn vader is verder gegaan met de derde bak en ondertussen is mijn moeder gaan wandelen.
Eerst kreeg Moos een heerlijke lange wandeling. Hij liep bij mijn moeder ook makkelijk mee aan de lijn en negeerde ook bij haar andere honden.Dat is fijn om te weten dat hij dat bij anderen ook zo goed doet.
Toen ben ik even meegegaan en heeft mijn moeder met Sereno gelopen (die maar zo bang van andere mensen blijft en toch moet gaan wennen) en ik met Granola die heel verlegen kwam maar nu inmiddels heel open en blij naar mensen is. Sereno accepteert het wel en deed het best goed. Zo heeft hij toch weer even geleerd dat het niet erg is om door andere mensen benadert en gehandeld te worden. Hij zal best eenkennig blijven maar moet ipv bang neutraler gaan worden naar vreemde mensen. Een andere hond die laat zien zich niets van andere mensen aan te trekken helpt gewoon ontzettend goed. Granola vindt wandelen zowiezo leuk.
Het dreigde te gaan regenen maar het woei over en mijn moeder besloot ook nog een kwartiertje met Buddy te wandelen. Die kan wat trekken maar is verder heel makkelijk en kwam keurig aan een losse lijn terug gelopen tot hij mij zag :)
Buddy vindt het alleen maar gezellig om aandacht te krijgen. 
Later wel wat regen maar niet veel. Op zich wel prettig want de grond is nu goed aan het drogen en dan kan ik hopelijk als ik geen pijn heb rustig de dode rodondendron eruit graven en daar nieuwe tuinplanten gaan zetten.Met die natte zware grond in het voorjaar was het niet te doen maar nu kan het wel.

Perla haar huisbezoek is geweest en alles is positief voor adoptie. De vriendinnen nu nog even samen maar morgen zal Perla gehaald worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten