woensdag 19 juni 2013

Gister was ook mijn vader hier. Eigenwijs in de grote hitte toch die derde bak staande willen hebben. Maar het is gelukt. Het ziet er prachtig uit. Erom komt nog zand en bestrating zodat ik met een verrijdbare bak met tuinspullen goed nabij kan komen en zelfs de groene afvalcontainer hopelijk kan manouvreren.De ribes in het midden is uitgebloeid en moet er nog uitgespit.
De hondjes hier weten het maar al te goed...... Baas heeft altijd lekkere koekjes. Linda blijft blaffen maar ondertussen is ze wel haantje de voorste om wat te bemachtigen. Sereno durft als de baas achter het hek staat ook wel te komen.

Moos vindt het gezellig maar heeft geen interesse in koekjes.
Vandaag is het drukkend weer. Dus niet gaan wandelen maar vroeg het gras gemaaid. Ik had laatst in een reclame envelop vanwege mijn verjaardag een ballon gehad. Tja wat moet je ermee. Ach even pret voor de honden en meteen een mooie oefening want je weet dat er een schrik moment komt als deze knalt. Maar voor de knal test zijn ze goed geslaagd want het herstel was meteen. Volgens mij waren ze meer verbaasd van waar is dat speeltje nu gebleven :)
Inmiddels is het flink aan het rommelen maar na een eerste blaf hebben ze besloten het maar te negeren en liggen ze lekker in huis.

2 opmerkingen:

  1. Ach: zolang mens en dier maar lol/plezier hebben Maureen. Aaitjes voor de hele meute, Wout

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja, Hulde aan de lieve vaders (en hun dochters)....

    BeantwoordenVerwijderen