maandag 17 juni 2013

Sereno

Voor mij zo makkelijk maar voor anderen slecht benaderbaar. Hij is niet agressief maar houdt afstand. De laatste paar keer kaas ingezet als mijn vader langskwam en je ziet nu toch verbetering. Er is nog wel verschil als mijn vader gewoon staat of als hij zit. Ook als mijn vader achter het hekje in de bakkentuin staat durft hij makkelijker met de roedel mee te komen voor wat lekkers.
Mijn vader loopt vaak ook een stukje tuin met Sereno aan de lijn. Ook daar gaat het met kleine stapjes beter. Sereno heeft gelukkig een volgzaam karakter en dat scheelt. Maar hij loopt nu meer ontspannen en durft dan ook lopend snoep aan te nemen.

1 opmerking:

  1. Wat lekkers doet inderdaad wonderen ja. Heb hier mini koekjes in de broek/jaszak om zo de aandacht van mijn adoptiedame te krijgen onder het lopen en bij het leerproces. Maar ik zie ook al wel verslavings-verschijnselen (haha). Groetjes, Wout

    BeantwoordenVerwijderen