zaterdag 15 december 2012

heel veel geluk Skipper!

Kleine Skipper is vandaag vertrokken. Hij zal me best missen maar hopelijk raakt hij nu snel alle opgebouwde stress weer kwijt nu hij niet meer in een huis met andere honden hoeft te leven. Ik mis hem best maar je merkt meteen hoe de spanning hier bij de honden weg is, want die waren kennelijk toch wel op hun hoede. Skipper staat nu bij de Gelukshonden
Ik hoop dat hij en zijn baasjes heel gelukkig worden met elkaar. Als hond alleen is het een heerlijk hondje. Het was echt een lief kroelhondje en dus zit ik aan de troostchocolade. Nu maar vol spanning wachten op een eerste berichtje morgen.

1 opmerking:

  1. Fijn voor Skipper toch! En Maureen: ik heb in geval van chocotroost hier nog wel een choc. letter liggen hoor. Groetjes, wout

    BeantwoordenVerwijderen