zaterdag 29 december 2012

Basje en zijn superlieve baasjes!

Gister hadden we bezoek. Basje een gelukshondje uit 2010 kwam met zijn baasjes langs. Bas was toen al een pretletter die goed hoorde maar niet luisterde en ik vond hem zo geweldig dus megaleuk hem eens terug te zien. Bas is nog net zo eigenwijs en de baasjes nog net zo verliefd op hem en kunnen nog steeds zijn karakter waarderen.
Ze hadden voor Droopy ook nog eens wat rollen Carnibest bij zich en verder een prachtige bench en een mooie mand voor de (opvang)honden. En voor mij lekkere chocolade en dit terwijl ik hen juist moet bedanken want ze kwamen ook nog flink de handen uit de mouwen steken!!!
Eerst natuurlijk even knuffelen......

En dan het zware zeil van de garagezolder halen.
 Ik had namelijk van de vloer huiskamer en keuken indertijd nog een heel groot restant over. En een lange gang waar het oude zeil helemaal aan stukken lag. Het viel niet mee want het was koud en door jaren opgerold wilden de bollingen er niet goed uit.
Ondertussen kreeg Ziera Bas zover dat ie met haar wilde spelen.
In de gang werd druk gewerkt maar het lukte niet zoals bedacht. Besloten werd het redelijk op maat te snijden en te laten liggen zodat het op temperatuur kon komen en kon uitzakken. Vanochtend is André terug geweest om het netjes af te werken. Samen met de broer van Esther die mij niet eens kent en dus ook belangeloos gewoon een ochtend op heeft geofferd. De heren waren niet snel tevreden en vastbesloten het supernetjes af te werken....

En dit is het resultaat..... Ik ben zo ongelooflijk blij ermee!!!! Het is weer zo netjes en nu goed schoon te maken. Zomaar weer lieve mensen die het zelf notabene heel druk hebben en die dat gewoon voor je doen. Esther, André en Gerco ontzettend bedankt. Ik geniet echt van de aanblik van de gang en wauw dat het nu zo netjes het nieuwe jaar in mag gaan. Dat geeft een boost.

1 opmerking:

  1. Vele handen maken licht werk - fijn toch die hulp Maureen. Kunnen de doggies weer lekker trippelen in de gang. Groetjes, Wout

    BeantwoordenVerwijderen