zondag 25 november 2012

we zijn er weer

Blacky vandaag. Meneertje kan soms heel grappig zijn neus scheef trekken. Ziera kan dat ook maar hun neusjes zijn eigenlijk keurig recht. Volgens mij doen ze het express omdat ik een foto wil maken :)
Chatet heeft altijd een wat verdwaasde uitdrukking op zijn snoetje.
 
Hierbij nog een heel lieve foto van Skipper. Hij geniet zo van even wat aandacht.
Ik had een probleem met een maximum aan foto opslag en geen creditcard. Ik ben bezig te kijken of ik de foto's ergens anders kan opslaan en via codes in html alsnog in het blog kan zetten. Want ik zou het vreselijk vinden om jullie niet meer mee te laten genieten van de lieve honden hier. Ik vind het leuk om te laten zien hoe schattig en gezellig en uiteraard ook ondeugend ze zijn.
Ik had de afgelopen week wel foto's gemaakt maar zag geen kans om ze te zetten. Maar vanaf vandaag lijkt het me op deze manier weer te lukken.
Er is weinig nieuws verder. Geen reserveringen of adopties. Naast Blacky, Chatet en Skipper zoekt ook Luca:

en Ziera nog een goed thuis.

Wel leuke berichten gehad van o.a. de baasjes van Bronco en een hele loftuiging op de kleine Maron-Woody die gewoon een droomhondje is voor de mensen die hem geadopteerd hebben.
Verder heb ik hoera hoera mijn printer opnieuw geinstalleerd en werkend gekregen en met Bieke gaat het ook beter gelukkig. Waarschijnlijk was het al over aan het gaan maar voor zekerheid wat medicatie van dierenarts en kiprijstpate bij de diervoerafdeling van het tuincentrum gehaald om de darmen extra te helpen te herstellen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten