maandag 12 november 2012

Niki en Rafa

 Niki en Rafa logeren hier een paar dagen daar de baasjes in Spanje zijn voor besprekingen.
Ze hadden het gecombineerd met het halen van adoptiehondjes maar nu ze daar in Spanje zijn inene bericht van een adoptant die afzegt en de kooi voor dat hondje is al geboekt. Het goede nieuws is dat de Cijuela hondjes Blacky en Chatet getraceerd zijn. Daar had ik er al drie van opgevangen maar deze 2 waren "zoek". Ze gaan daar morgen achterheen. Ze zijn waarschijnlijk nog steeds zeer urgent. Maar het is nu eenmaal zo dat ik Skipper en Ziera van adoptie heb terug gekregen dus naast George en Bronco zouden er dan eerst nog 2 van de drie (Luca, Skipper, Ziera) moeten reserveren en daadwerkelijk plaatsen voor ik Blacky en Chatet kan laten komen. Vreselijk want de berichten zijn dat het daar sneeuwt en alle dieren daar hebben het nu zo moeilijk in de asielen en ook in de huizen is het zeer koud. Dus elke hond weg kan een leven redden daar het risico op longontsteking e.d. gewoon heel reeel is. Maar in 2 dagen tijd zal het niet meer te redden zijn al ga ik snel weer adverteren met mijn opvanghondjes.
Duimen dus maar voor
 Luca
 Skipper
en Ziera dat er geschikte reacties komen en hopelijk Blacky en Chatet alsnog binnenkort kunnen komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten