woensdag 21 november 2012

bijkletsen

Afgelopen dagen liep alles niet volgens leefschema en ik ben niet aan het blog toegekomen. Ik had maandag echter wel foto's gemaakt toen ik met Luca en de strobaaltjes was gaan fietsen. Helaas dikke mist en Luca op gegeven moment ook nog foetsie. Ik de ene kant op de mist in roepen...... staat ie achter me aan de andere kant van de sloot. Was ie dus helemaal omgelopen. Deze sloot was iets te breed om over te springen en te nat en koud om door heen te gaan vond Luca. Weer stukje richting de Menneweg gefietst en toen rende ie mee en zelfstandig door en kwam via de tractor ingang weer braaf terug het fietspad opgerend. Weer teruggefietst en bij het aanlijnpunt was ik net op tijd om Luca aan te lijnen want vlak boven ons ganzen die ook nog vlakbij landen en dat is voor een jachthond als Luca toch wel spannend.
Verder is het verbazingwekkend hoe Blacky en Chatet dagelijks verder opbloeien en leren.
 Veel foto's van ze gemaakt. Hier Chatet.
 
Het is een genot om ze zorgeloos door de tuin te zien rennen.

Ook van Blacky en Ziera en Skipper nog weer foto's gemaakt maar er blijkt toch een limiet aan de foto opslag op het blog te zitten en je kunt wel bijkopen maar ik heb geen creditcard dus ik weet nog niet hoe ik het dan moet oplossen.
 Printer wil niet meer scannen; die probeer ik ook al dagen terug draaiende te krijgen. Straks met Bieke naar dierenarts die een darmontsteking heeft. Soms zit het even tegen.

1 opmerking:

  1. Inderdaad Maureen...soms zit het tegen maar soms mee. Het is gelukkig rustig herfstweer dus met de doggies zal het wel loslopen (hoor mij nou....wat een woordspeling....he Luca). Groetjes, Wout

    BeantwoordenVerwijderen