zaterdag 16 mei 2015

pfff

Net als je denkt nu kan ik me op doorstroming gaan richten krijg je een hondje terug. Pupje Roma. Ze is blij hier weer te zijn en het is ook een schatje maar is voor mij nu wel een beetje een ramp aan het worden. De pc stopt steeds want die moet schoongemaakt (teveel hondenharen in de kast), internet ligt er regelmatig uit en mijn gratis email heeft al een paar dagen flinke storing. Het wordt er allemaal niet makkelijker op. Regen dus fotos maken zit er niet in en de gedweilde vloer is al weer super smerig en een hond als Beethoven is ook niet al te schoon door het raggen met zijn vriendinnen in de modder buiten. Hopelijk komen er dit weekend toch mensen voor de honden want op zich heb ik nu wel veel leuke sociale blije honden die zouden moeten aanspreken.

3 opmerkingen:

  1. Ach....er ZIJN van die dagen !!! Kop op meid...morgen schijnt de zon wel weer. Aaitjes/groetjes, Wout

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat was er dan "mis" met die kleine Roma? Sterkte toegewenst, 'k duim voor je hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. niks mis mee hoor. is echt een ongecompliceerd pupje, leuk gezinshondje, ook bij de wat kleinere kinderen.

    BeantwoordenVerwijderen