woensdag 6 mei 2015

het is al weer woensdag

Vanochtend kwamen mijn ouders met wat honden wandelen en dat was fijn want ik moest echt met al die foto's en filmpjes aan de slag. Ik ben nu bezig met de laatste filmpjes en teksten voor Ralfy en Abel zodat ik hen in ieder geval eindelijk kan doormailen naar de stichting.
Tot mijn verbazing bleek Abel bang te zijn. Blaffen naar Papa maar gelukkig door de andere honden en wat snoepjes kwam hij wel.
Ralfy heeft geen drempel die zat gewoon meteen op schoot.
Tux is van alle bezoek bang en daarom ook nog even de twee aangelijnd en wat rondjes om het weitje laten lopen met mijn vader. Abel was toen helemaal bijgedraaid en Tux kwam tot rust toen hij merkte dat er weinig gebeurde. Bijdraaien zal Tux verder niet maar het is wel een opstapje omdat hij bij adoptie immers ook moet worden overgedragen.
In de middag kwam Rineke van Gaia Dogs en heeft Tux ontmoet maar die vond 1 keer op de dag bezoek spannend genoeg en zat trillend in de gang dus we hebben hem lekker met rust gelaten. Rusty kwam gewoon lekker Tux zijn knuffels in ontvangst nemen; die is vriendelijk naar iedereen. Rineke bracht oude benches en voer voor de opvanghonden wat echt geweldig is.

1 opmerking:

  1. Voor elke wat wils aan plezier - lekkers en hulp dus. En Tux: koppie op manneke. Aaitjes/groetjes, Wout

    BeantwoordenVerwijderen