vrijdag 10 oktober 2014

Heel veel geluk Nootje!

Alle 2e kans hondjes zijn geweldig maar Nootje, zo idolaat naar me opkijkend elke dag weer in dankbaarheid. Hij kon het niet geloven en was zo blij met elke aai en vriendelijk woord en wilde het alleen maar goed doen en alleen maar lief gevonden worden. Ook ik had hem al die tijd over het hoofd gezien en ben dankbaar dat ik door de vrijwilligers in het asiel die hem wel opmerkt hadden op hem gewezen ben. Als 1 hondje een speciaaltje is dan is het Nootje wel.
Vandaag is Notusme vertrokken. Heel veel geluk manneke!

Nootje is trouwens ook het 250e hondje wat ik de afgelopen 8 jaar via opvang aan een huisje heb mogen helpen. Sommige waren hier een dag, andere weken, andere maanden, enkele meer dan een jaar en enkele bleven. Bij elkaar dus een zeer hoog aantal honden. Elk van hen bijzonder.  

4 opmerkingen:

  1. Eindelijk dan opgemerkt, en hoe! Ik wens hem heel veel aandacht en liefde.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met Noot op schoot is de Nood geledigd. Plaatje is ie. En met die 250 dankbare hondjenmandjes is het een super gemiddelde hoor Maureen. Bedankt. Groetjes, Wout

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk voor Nootje..eindelijk!
    Wat een ontroerende foto''s!!
    Groetjes,Meta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb ze tijdens de open dag al samen gezien. Ze zaten toen al zo heerlijk te kroelen. Inderdaad een heel lief hondje. Ben erg blij voor Noot

    BeantwoordenVerwijderen