woensdag 22 oktober 2014

slecht geslapen

Gisteravond nog het hekje dat binnengekomen was in elkaar gezet opdat ik weer een veilig hekje heb voor de huiskamer wat met vooral Linda wel fijn is.
Het ziet er netjes uit. Bedankt Iris hiervoor!
Het is nog volle bak maar Tootsy komt steeds meer tot rust en bindt zich goed. Ze gaat zaterdagochtend naar huis. Miko wordt nu steeds puberaler en moet af en toe even afgestopt worden, maar wat een vrolijk blij meisje toch. Ik wacht nog op bericht van het huisbezoek.
Helaas verder geen reacties. Ik had nog 2 nagekomen reacties van de Telegraaf maar net als de reacties van van het weekend was de ene een oudere dame die een oudere hond zocht en de andere iemand waar ze waarschijnlijk de hele dag alleen moesten zijn.
Vanacht veel onrust. Miko sliep alleen in de badkamer maar ja ik moest telkens opstaan voor de andere honden en zij dus iedere keer ook wakker. Alma had zwaar diaree. Ze kan nog wel eens vreten maar heeft in al die tijd hier nooit diaree gehad. Sereno ook veel onrust en wilde naar buiten maar vraag me af of hij nu ook diaree had of niet. Andere honden ook steeds wakker en onrustig. Misschien door de storm. Om half drie in de nacht alle honden op Miko en Tootsy na maar los gelaten in huis opdat ik in ieder geval kon slapen. Vanochtend weer diaree ruimen in de keuken. Stormschade buiten viel gelukkig mee. Enkel afgewaaide kleinere takjes zo te zien. Inmiddels alles weer rustig in huis.

1 opmerking:

  1. Wat je al zelf concludeert Maureen...stormonrust. Zelf vaak meegemaakt met mijn honden. De diaree is vervelend - kan altijd van alles als oorzaak hebben (voer-weer-onrust of wat dan ook). Zal vast wel weer bijtrekken met jou zorg. Goed...geef ze allemaal maar een --dikke-- aai en gewoon door blijven draaien. De storm gfaat later vandaag ook weer liggen. Aaitjes/groetjes, Wout

    BeantwoordenVerwijderen