vrijdag 26 december 2014

trots

Trots op de adoptanten van de honden van het afgelopen jaar. Ik krijg veel leuke mail en het is fijn te lezen hoeveel adoptanten met de honden inmiddels bereikt hebben. Dat een golden van 4 jaar die weinig van de wereld heeft gezien nog super goed kan leren op cursus en dat een bangere hond als Job nu heerlijk mee wandelt en geniet. Ik heb teveel foto's om hier te plaatsen maar ik geniet van elke foto en ben zo blij met elke mail!!! Ik ben blij dat al deze honden zulke toppers van baasjes hebben mogen vinden.

Verder trots op Zara. Ze is erg bang van knallen en was laatst uit de draadkooibench gebroken in haar paniek. Ik was vanavond bij familie eten en had haar in de autovarikennel gedaan en op een plek gezet die me het meest rustig leek en dat was goed gegaan. Knappe Zaar!
En zo is de Kerst al weer bijna voorbij...

1 opmerking:

  1. Inderdaad...fijn om goed nieuws te horen/zien/lezen over de geplaatsten. En dan ook nog een postbode erbij. Aaitjes en groetjes, Wout

    BeantwoordenVerwijderen