vrijdag 5 december 2014

Sinterklaas surprises

Vandaag zijn Bauke en Baukje aangekomen. Respect voor Rineke die ze bracht en 24 uur lang in touw was. Ze zijn nog schattiger dan ik dacht.
En nog kleiner dan ik dacht want het zijn kortpotige pupjes. Billy lijkt inene groot.
Ze lopen lekker mee in de roedel.
Dit is Baukje, het teefje.
Ze loopt al lekker mee aan de lijn.
Dit is haar broertje Bauke.
Hij vindt het maar niks aan de lijn en gaat vol op de rem en op zijn kontje zitten.Maar ook dat heeft wel iets schattigs. Verder gewoon zulke knuffeltjes en zo vrolijk dat het weer genieten is al moet ik wel schuifelen om niet op ze te staan.
Dan kreeg Alma vanochtend bezoek. De mensen wilden nog even nadenken maar hebben inmiddels gemaild dat ze Alma graag willen adopteren. Volgende week vrijdag wordt ze gehaald. Ze kunnen haar een gouden mandje bieden. Ik ben zo blij voor deze langzitter dat ze eindelijk gezien is.Dan nog even een foto van Niki en Phuc. Niki en zijn broertje Rafa zijn  vanavond gehaald. Ik heb Betty nog even mogen zien. Wat een zacht vachtje en wat een zacht karaktertje. Echt zo een lieffie. Betty is in opvang in Joure.
Dan het goede nieuws dat Janny en Jayli zondagavond aankomen. Ingrid en Peter zullen ze wel gaan missen. Jayli haar baasjes kunnen bijna niet wachten om haar te ontmoeten.

1 opmerking:

  1. Inderdaad knuffeltjes/plaatjes hoor dat B&B duo. En wat fijn voor Alma die een mandje onder de kerstboom vindt. Ik zei toch al Maureeen: de donkere dagen met (wat) licht. Ik duim gewoon verder voor de andere. Aaitjes/groetjes, Wout

    BeantwoordenVerwijderen