dinsdag 26 augustus 2014

rotstreek

Vandaag geen regen maar droog en op gegeven moment zelfs zon. Niet heel warm maar op zich prima weer om Laika te grazen te nemen. Ik heb hem namelijk gewassen. Dat wilde ik eerder nog niet doen want hij vond het allemaal eng genoeg en had zoveel te verwerken. Maar zijn vertrouwen in mij is gegroeid en hij liet zich ook braaf wassen. Nu houdt hij gepaste afstand maar wil eigenlijk wel weer komen en als hij in huis ergens zit kan ik hem gewoon benaderen en aaien dus het komt wel weer goed tussen ons. Laika zal zich op zich veel beter voelen. Zijn vacht is nu zoveel zachter. Hopelijk wordt hij ook wat minder camera schuw en kan ik laten zien wat een prachtig hondje het is en ook voor hem een adoptieplek gaan zoeken.

1 opmerking:

  1. Ach...hij zal nog wel even nattigheid voelen als je in de buurt bent maar hij is het vast ook wel weer snel vergeten Maureen. Aaitjes/groetjes, Wout

    BeantwoordenVerwijderen