woensdag 6 augustus 2014

nieuwelingen

Tijdelijke noodopvang. Wegens verhuizing van de pensionopvang en de vakantie van de opvanggezinnen was er urgentie voor opvang voor veel honden. Ik heb vandaag er een paar te logeren gekregen. Gelukkig is er hulp en kunnen mogelijk ook nog hondjes door naar andere gezinnen in de buurt. Het zijn schattige hondjes en voor twee lopen er al reacties bij de stichting naar het schijnt. En de andere hondjes zijn zulke schatjes dat ik echt verbaasd ben dat ze nog geen baasje gevonden hebben.
Neem Dotje. 28cm, nog geen 5 kilo. Dus echt klein. Ze ligt nu heerlijk op schoot maar ik ga mijn best doen om eerdaags een andere schoot voor haar te vinden.
Verder een leuk bericht want Maki is ook gereserveerd. 4 van de 7 dus gereserveerd. Van de andere reacties op de andere 3 pupjes die nog beschikbaar zijn niets meer gehoord maar ik heb goede hoop dat we voor die drie ook al vooraf leuke adoptiegezinnen kunnen vinden. 

1 opmerking:

  1. Zozo...volle bak dus handen vol he Maureen. Maar fijn dat er mandjesdoorstroming aan lijkt te komen. Als je tijd hebt dan graag wat aaitjes aan de hele meute (en groetjes) van Wout

    BeantwoordenVerwijderen