zondag 3 november 2013

Vandaag zonnig gewandeld in de velden. Het was echter wel koud met de wind. Johnny voor het eerst los en dat was geen enkel probleem. Geen foto's of film want tja ik was te bang dat Johnny daar wel van zou gaan vluchten. Nu heeft hij vrolijk en lekker snuffelend volkomen relaxed meegelopen. Regelmatig even bij je komen en met een blije snoet laten weten dat hij geniet. Gekke is dat Johnny in huis veel met andere honden wil spelen maar nu was hij druk met snuffelen. Casper had echter Phuc en Mamba om lekker mee te stoeien en vermaakte zich ook prima. Verder thuis de groene bak vol vol gestopt met wied en snoeiafval. Kan dat ook morgen weer geleegd.
Raphael was wat pieperig. Belast zijn achterpoot niet helemaal maar ik kan niet vinden. Mogelijk heeft hij zich met spelen of het rauzen door de struiken bezeerd of in de brandnetels getrapt. Het is ook kouder en hij ligt steeds in een te klein mandje dus misschien is hij gewoon wat stijf. Want als hij buiten loopt dan zie ik verder niets aan zijn loopje. Ik blijf maar hopen dat er snel een baasje komt die alle tijd voor hem heeft en lekker wandelen wil met hem.
Van de reactie voor Raphael niets meer gehoord en nadien is het stil op wat reacties na van gefrustreerde mensen die vinden dat je geen buitenlandse honden mag helpen of die de adoptie bijdrages niet willen betalen voor een kansarme hond als Sereno. Nou als hij gratis gaat kun je er op je vingers bij natellen dat mensen nooit echt voor hem zulllen gaan en als het maar even tegen zit weer zullen wegdoen. Het zijn gewoon gemiddelde bedragen van non profit organisaties die vast staan verder. Voor Johnny en Casper op de advertenties nog geen reacties gehad maar het zetten van de advertenties gaat nu extreem moeizaam en soms zijn de advertenties niet zichtbaar. Mijn computer is verouderd en veel websites kunnen er weinig meer mee. Ook gewoon een Wordfile openen of foto's om te bewerken lukt gewoon niet goed meer en van de week was ik echt heel bang dat de computer zou crashen omdat die steeds bleef hangen. Ik spreek hem maar liefdevol toe en heb zoveel mogelijk op een externe harde schijf opgeslagen. Morgen komt als het goed is de nieuwe pc. Hopelijk heb ik morgen avond deze werkende. Het zal wennen zijn maar ja als je zoveel op internet doet en het toch het middel is om je honden te plaatsen dan moet je toch met je tijd mee gaan en een nieuwe aanschaffen.

1 opmerking:

  1. Hier ook kkkkkoud vanmiddag onder de lange wandeling. En een vette hagelbui. dus inderdaad wellicht straame pootjes bij de hond(en). En ach....bij wie zeurt over van alles en nog wat is in mijn ogen nooit echt een liefdevol gouden mandje vrij. Is mijn persoonlijke mening hoor. Succes met je nieuwe pc Maureen (en voor de mandjes die het dan weer oplevert misschien). Aaitjes/groetjes, Wout

    BeantwoordenVerwijderen