woensdag 13 november 2013

knappe Tommie

Deze foto's van Tommie zijn nog van maandag.
Tommie was er namelijk vandaag niet.
Hij was naar mijn ouders. Hij mocht mee voor "Smokiedag". Drie heerlijke lange boswandelingen en lekker knuffelen tussendoor. Hij had het reuze goed gedaan. 1 klein plasje dat een ongelukje was en 1 keer de plant markeren maar voor de rest netjes aangelijnd zich ontlast. In huis rustig liggen en verder heerlijk knuffelen natuurlijk. Wel was hij erg op mijn moeder gericht dus de laatste wandeling heeft hij alleen met mijn vader gelopen zodat hij leert dan mannen ook erg leuk zijn.
Ze hadden niet de indruk dat hij de roedel miste en ook als ze even uit zich waren bleef hij rustig dus hij zal zeker heel goed als hond alleen geplaatst kunnen worden. Dat is een mooie observatie. Tommie is natuurlijk vanaf pup in het asiel en dan zijn ze altijd erg honden gewend.
Tommie kwam stralend weer thuis met etenstijd en zei me blij weer gedag maar ja rond etenstijd zijn ze allemaal mijn beste vriendjes :)

Ik heb vaak meer foto's trouwens van de opvanghonden die ik op het blog kwijt kan en die staan dan wel in de tijdelijke foto albums van de opvanghonden. Linken van deze albums zet ik dan bij hun tekst op het opvanghondenblog:  http://www.baasjegezocht.blogspot.nl/

1 opmerking:

  1. Jaja....de bofkont. Nu dat ene mandje nog he? We duimen. Aaitjes/groetjes, Wout

    BeantwoordenVerwijderen