maandag 4 november 2013

hoera gelukt

Ik heb de nieuwe pc en het werkt. Al begon ik al heel bijdehand dat ik de aanknop niet kon vinden. Maar gelukkig kon ik waar ik tegen aan liep steeds zelf oplossen.
Tot ik uiteindelijk toch vastliep. Net voor sluitingstijd de winkel gebeld omdat ik afbeeldingen had geopend en er niet uit kon. Ze hadden zich in de winkel al afgevraagd wanneer ik nou zou bellen, werd er gniffelend gezegd. Haha het viel ze dus tegen dat ik nog niet eerder gebeld had. Valt toch weer mee niet waar :) Het zijn aardige heren hoor en ik werd vlot geholpen en kon weer verder.

Het is wennen als je inene super modern aan het werken bent. Maar wat gaat het openen van sites en mail weer vlot en ach over een weekje weet ik hopelijk niet beter. Ik moet nog veel opzoeken en terug zoeken maar beetje bij beetje kom ik er wel achter. Het blog kan ik in ieder geval weer bereiken.

Hopelijk kan ik in de toekomst weer foto's bewerken en uploaden en natuurlijk ook filmpjes. Nog even geduld met me.

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Mijn ouwetje is zo langzaam als een slak, werk nu meestal vanaf tablet, als je dat gewend bent is een pc helemaal traag.
    Het gaat je vast lukken hem vituoos te "bespelen". Alles went!

    groetjes,
    Adri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De aanhouder wint Maureen - enne....ik wacht geduldig af hoor. Groetjes, Wout

    BeantwoordenVerwijderen