maandag 7 januari 2013

Hoe gaat het met

Met de feestdagen heel veel leuke berichten gehad van ex opvanghondjes. Teveel om hier allemaal te plaatsen. Van Inez die nu echt oud aan het worden is. Leuke foto's van de spanieltjes Lulu, Lola en Luci en ook van Bart als volwassen hond, van de kleine Candy en van Rumbo inclusief filmpjes.

En nog veel meer leuke mailtjes maar helaas doet mijn hotmail het hele nieuwe jaar al moeilijk en daar ik de mailtjes in een aparte map had gezet die ik niet kan openen kan ik niet bij de foto's komen maar ik heb ontzettend genoten van alle berichtjes.

1 opmerking:

  1. Wat leuk dat je het verhaal van Regina nog even op het forum hebt gezet! Was wel een klein succesje, hè! We hebben er leuke herinneringen aan.

    Groetjes van Klasina

    BeantwoordenVerwijderen