dinsdag 8 januari 2013

update

Gisteravond en vandaag reactie voor Blacky. Helaas zonder enige informatie maar je gaat uiteraard enthousiast mailen en foto album doorsturen. Van de ene reactie van gister nog niet terug gehoord en de andere reactie vroeg of ik ook foto's van Chatet kon mailen. Natuurlijk kan dat en dat heb ik ook gedaan maar helaas geen antwoorden op mijn vragen en ook bij een latere mail weer geen informatie dus geen idee of dit nu geschikt is of niet. Afwachten maar weer en door adverteren.

Dan vandaag Droopy weer gewogen. Ik weet niet of het aan mijn weegschaal ligt maar hij zou 12,9 kilo zijn, net als vorige week terwijl hij naar mijn mening goed aangekomen is. Nog geen telefoon van dierenarts over de bloeduitslagen maar ik had voor zekerheid wel speciale KVV besteld die kwalitatief heel goed zou moeten zijn en daarbij pancreas en dat heb ik gister gehaald en ik heb hem sinds vandaag op een pancreasdieet gezet.

Droopy is vrolijk en kan ook soms wat ondeugend worden. Even alleen blijven is nu geen probleem meer, dat vertrouwen heeft hij weer gevonden. Al is het geen hondje om lang alleen te laten en moet hij vanwege zijn maaltijden ook meerdere keren op de dag uit.

3 opmerkingen:

  1. Hij ziet er een stuk beter uit! Benieuwd naar de uitslag van het bloedonderzoek, duimen maar dat alles okee is.

    Adri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weliswaar nog geen directe mandjes wat ik zo lees Maureen maar...toch wel aandacht. Misschien hebben de mensen even tijd nodig om de boel op een rijtje te krijgen na je info want adoptie is/blijft een hele stap uiteraard. We duimen verder. Groetjes, Wout

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtfoto's, zowel van Droopy als van de 2 Spanjaardjes die nb. nog nooit buiten waren geweest en nu aan hun nieuwe leven zijn begonnen. Hun plekje komt! Dirkje

    BeantwoordenVerwijderen