maandag 21 oktober 2013

lichtpuntje

Gister rotdag. Keelpijn en schouderpijn. Geen reacties.
Buurkip zat met kuikens gezellig op de oprit tot opwinding van de honden en had het naar haar zin en wilde niet vertrekken. Na het rusten dacht ik mooi ze is weg en ik doe de achterdeur open om de honden naar buiten te laten.... zat kip met haar kuikens dus in mijn tuin bij de achterdeur net uit mijn zicht. Pff dat Mamba muizen kon vangen wist ik, maar ik dacht dat Sereno geen jachtinstinct had.... beiden doken blij op de kuikens... ik minder blij. Ik ben geen vegetarier en mijn eigen honden staan op gemalen vers vleesvoeding maar zo onder je ogen is het niet leuk. Buren moeten vertellen dat 2 van de kuikens niet meer zijn ook niet. Kip vluchtte met rest kuikens een tuin verder en heb ik vandaag niet meer gezien dus hopelijk is ze naar huis en komt ze niet meer haar kindjes in mijn tuin laten spelen.
Vandaag een lichtpuntje. Te beginnen met een nieuwe lamp. 2e hands via Marktplaats en precies mooi kleurend bij de gordijnen. Hard nodig nu het al vroeg donker wordt en de kamer nauwelijks verlichting heeft. Door de flitser lijkt het helder verlicht maar het is juist zachte sfeervolle verlichting. Sereno ligt er tevreden onder. Vanavond een reactie voor hem. Weinig informatie dus kan niet inschatten of het geschikt is maar ook voor Paco inene 2 reacties dus wie weet gaat het weer even lopen.
Vandaag van mijn broer en schoonzus heerlijke herfstchocolade gehad en dan voel je je meteen ook een stuk beter. Even uitgestald in de fruitschaal en toen lekker alvast er van gesnoept. Ook braaf de kiwi gegeten hoor.

1 opmerking:

  1. Tja...je hebt soms van die dagen. En helaas kunnen dieren niet lezen en/of zien ze gevaren niet in deze wereld dus dat kan OOK gebeuren. Troost is dat er nog kipkindjes over zijn dus moederkip kan even doorkipmoederen. Sterkte meid. Aaitjes/groetjes, Wout

    BeantwoordenVerwijderen