woensdag 24 juli 2013

Hoe gaat het met Buddy

Het eerste bericht is heel goed. Hij dartelde blij door huis; alles verkennen. Heeft ontzettend braaf zonder een kik te geven beneden in de bench geslapen. Verder is hij mega ondeugend en houdt ie zijn vrouwtjes heerlijk bezig maar tegelijk geeft ie zoveel liefde dat ze zielsgelukkig met hem zijn en zo te lezen Buddy met hen.

Hier is het rustig maar gelukkig heeft Buddy Granola goed geleerd hoe je de bakkentuin in kruipt en slippers jat dus ik heb toch nog iets om op te letten. Vanochtend was het al wat koeler en Mamba en Phuc die zo passief waren dartelden inene weer over elkaar de tuin door. Raphael wilde weer racen. Ik houd af en toe mijn hart vast want ik ben gewoon bang dat hij nog eens tegen het hekwerk op knalt. Ik heb al op strategische punten plastic stoelen staan om te voorkomen dat hij het hek niet ziet of tegen de picknick tafel zichzelf open haalt. Maar zelfs Gizmo trok weer even blij een sprintje de tuin door. Nu zijn we binnen en de ramen staan open en het regent. De fietsvierdaagse komt voorbij dus ze horen door de ramen naar de straat telkens pratende mensen en slaan aan maar het is te lekker dat het nu eindelijk afkoelt in huis.

1 opmerking:

  1. Een hondje weer een heerlijke eigen plek geven, daar doe je het toch allemaal voor......
    Zo te horen is het bij Buddy dubbel en dwars gelukt.
    Als dat "racemonster" Raphael nou ooook nog eens vrij baan mocht krijgen, hij wil zo graag.....
    Ik duim voor hem!

    groetjes, Adri

    BeantwoordenVerwijderen