zaterdag 29 september 2012

saaie zaterdag

Vandaag met George op pad geweest. Mannenbezoek ziet hij te weinig en vindt hij eng. Op straat week hij ook even uit voor twee mannen die spullen uit een kofferbak pakten maar bij de supermarkt keek hij niet op of om naar de mannen die hem voorbij liepen. Ik heb gul brokjes uitgedeeld als er een meneer passeerde en dat werd door Sjorsje gewaardeerd. Het ging regenen en het werd guur dus we zijn maar weer naar huis gelopen. Het mannen probleem zal dus vooral in de eigen omgeving moeten worden aangepakt bij hem.
Dan is zaterdag kamdag waarbij ik alle honden doorkam en naloop. Vooral Rumbo heeft natuurlijk het nodige aan haar.
Meteen de tondeuze ter hand genomen en Whoopi gekortwiekt. Nu nog wassen en dan morgen bijknippen en dan kan ze er weer even tegen.
Omdat het bijna dierendag is en omdat veel asielen open dag hebben en je hondjes zoals Amy nu eenmaal niet snel in het asiel zal vinden had ik verwacht dat er veel reacties zouden zijn maar helaas helemaal niets.....
Echt jammer want ik hoopte dat knuffel Luca er zelfs van mee kon profiteren.
Maar zijn marktplaats advertentie is vandaag pas 1 keer bekeken. Daar wordt je gewoon verdrietig van. 6 jaar is niet oud en hij is zo lief. Rustig in huis en lekker actief mee er op uit buiten. Maar wie weet zitten de mensen vanavond alsnog massaal achter de pc en regent het alsnog reacties voor de opvanghonden hier.Ik kan wel zien op de teller dat mijn blog goed bekeken wordt. Dus er wordt duidelijk goed meegeleefd met de hondjes hier en dat is leuk.

1 opmerking:

  1. goh Maureen ik kijk ook elke dag wat voor nieuws er is met je hondjes en ja hoor we leven mee met jou en de sukkeltjes... nou ja Amy heeft wel mijn hart gestolen maar t ventje wil maar 1 hondje anders mocht ze direkt hier komen wonen bij kleine timmie... amai das ook geen senecure om met een fiets te rijden als het 20 jaar geleden is met een hondje vooraan die niet stilzit en alles wilt zien.BIj zinnia heeft het ook lang geduurt er komen wel baasjes voor de hondjes don't worry !

    BeantwoordenVerwijderen