maandag 3 september 2012

bezoekje Mieneke

Vandaag was Mieneke op bezoek om mijn ACE opvanghondjes George, Maron (Woody), Luca en Ziera te ontmoeten. Het was erg gezellig en ik heb leuke foto's gemaakt maar ben niet aan het verwerken toegekomen dus dat doe ik morgen.
Wel ontzettend leuk nieuws want ik heb heel lang met een mevouw aan de telefoon gezeten over Zinnia en dit echtpaar heeft al een beagle met een naar verleden en zijn bekend met het ras en ze zouden Zinnia een gouden mandje kunnen bieden. De adoptieprocedure is in gang gezet. Eerst huisbezoek en dan komen ze langs om kennis te maken. Hopelijk kunnen de beagletjes het goed met elkaar vinden en zien de mensen hoe lief Zinnia is en mag ze mee naar huis. Het blijft nog even spannend maar ze wacht al zo lang en ik ben zo blij voor haar. Ik zal haar ontzettend missen maar het is super voor Zinnia want ze heeft nu al zoveel honden zien komen en gaan.
de foto's van vandaag houden jullie nog te goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten