woensdag 5 september 2012

druk druk druk

 Het was al druk maar er lopen er twee extra rond. Niet dat het opvalt want Niki en Rafa zijn hier vaak en horen er gewoon helemaal bij.
Ik laat nu de urgentie honden die ik nog in de wacht had staan allemaal komen. De baasjes van Rafa en Niki zijn de eerste 3 halen daarom logeren de boefjes hier even. Maar nu is inene gebleken dat de familie van 2 van de urgentiehonden (zijn nog urgent van januari) verhuisd is en Spanje heeft geen contact meer gehouden en weet niet waar de honden zijn. De kooien zijn al geboekt en er zijn andere honden die het ook dringend nodig hebben dus nu wordt er in allerijl gekeken welke 2 kleinere honden reisklaar zijn en in plaats van de 2 Cijuela hondjes kunnen vliegen. Blijft dus spannend welke hondjes hier in opvang gaan komen.
Voor Amaretto net een leuke reactie gehad dus duimen maar weer
Ook voor Ziera een reactie. Het is september dus ik hoop echt dat er de komende dagen nog meer honden reserveren en het hier vlot kan doorstromen. Het zal alleen deze maand nog zo druk zijn, dan zijn alle urgentiehonden die ik in de wacht had staan geholpen. Verder zeg ik geen enkele urgentie opvang meer toe want ik wil gewoon na september terug naar 2 opvangers maximaal zodat mijn eigen honden niet steeds inleveren en ik alle tijd heb de opvanghonden de dingen te leren en te observeren en mijn taak als opvanggezin zo goed mogelijk te doen. Ik heb thans leuke honden in opvang dus het moet toch lukken om adoptanten te vinden deze maand. In ieder geval duimen voor Ziera en Amaretto.

4 opmerkingen:

  1. Hoi Maureen,
    Wanneer komt Rumbo bij jou in opvang?(type Ozzy)
    Ik was zo blij geweest om die bij jou te zien.
    Hij ziet er zo triest en verwaarloosd uit.
    Bij jou zou hij helemaal opbloeien en een nieuwe kans krijgen om te leven.
    Grtjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ingrid, wat lief dat je al met Rumbo meeleeft. Rumbo komt a.s. zaterdag in opvang. De baasjes van Rafa en Niki zijn hem nu halen. Hij is vrolijk maar veel te dik geworden. Hij heeft ook zo lang moeten wachten. Hij zal waarschijnlijk ook een bad nodig hebben en vachtverzorging. We gaan er een prachtkanjer van maken net als met Ozzy. En natuurlijk op zoek naar een gouden mandje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maureen, dat is goed nieuws ! De hondjes die bij jou mogen komen, krijgen zeker een goede verzorging en een prinsenleven in de tuin !
      Grtjes, Ingrid

      Verwijderen
  3. Wat gun ik Rumbo die tuin en verzorging. Zoals we Maureen vanmiddag schreven: het is nu een ongepolijste lieve schat die meer nodig heeft dan hij krijgt in zijn huidige beperkte ruimte bij goedwillende oude mensen die hem niet kunnen uitlaten etc. Zo super dat hij juist naar Maureen mag. Dirkje

    BeantwoordenVerwijderen