donderdag 13 april 2023

Sereno

Simpel geluk! 

Sereno krijgt regelmatig (vaak tijdens mijn rusttijd als de andere honden toch al apart liggen) een knuffelbeest die hij ongestoord mag slopen. Hij eet gelukkig niets op en dan is het gewoon na afloop even snel wat ogen en inhoud opruimen en kan de roedel weer los. Sereno is daar zo blij mee. Vroeger was hij gek met piepballetjes en zo maar mogelijk hoort hij het niet meer en is de lol daar van af. Maar knuffelbeesten slopen, juist als er ogen en neuzen uit te trekken zijn dat is geweldig. De meeste honden kan ik dergelijke knuffels niet geven omdat ik dan bang moet zijn dat ze onderdelen gaan inslikken. Maar als Sereno de knuffel onderhanden heeft gehad dan is dat eruit en mogen de honden er nog even mee spelen tot het in de vuilnisbak gaat. Gelukkig thans geen vulling vreters. Ik heb ontzettend veel knuffels in voorraad en het is fijn dat ik Sereno er zo nog even op zijn oude dag blij mee kan maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten