woensdag 5 april 2023

Sereno

Sereno krijgt nu wat meer cholodin en slaapt nu wat langer in de nacht en is overdag wat actiever. Maar zijn dementie is duidelijk wel toegenomen. Hij geniet nog wel.  Gister tijdens de lange wandeling zelfs nog even gek doen bij het vennetje. Vandaag liet hij me echter schrikken want hij wilde vanochtend niet eten. Dat is voor Sereno toch wel uniek. Ik maakte me zorgen want hoewel het ongetwijfeld zijn laatste levensjaar is, wil ik niet zo kort na Linda alweer een afscheid hebben. Hij leek sneu en wilde eigenlijk niets. Zag inene dat er in de keuken water met geel maagzuur lag en wat grassprieten. Van Sereno of toch van Brown? Zacht orthopedisch kussen neergelegd die we van Maya gehad hebben en daar heeft hij hele ochtend op geslapen en sliep nog toen ik thuis kwam van boodschappen doen. In de middag wilde hij alsnog wel weer eten en liep hij vervolgens weer blij mee met een korte wandeling op het fietspad. Het lijkt dus maar een klein dipje te zijn. Geen foto's van de wandeling gemaakt behalve eentje van Nozem die vandaag de gelukkige was die mee mocht.De rest moest het met de tuin doen.Wel vanavond nog even gewandeld op de landweg met Pokémon. Nu slapen. De maan is vandaag prachtig zowel toen het nog licht was, als nu bij avond. Luna blijft over de Ranjaclub waken. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten