woensdag 26 april 2023

Mag ik even klagen

Mag ik even klagen 😁

Eerder klaagde ik steen en been dat er zo weinig reacties waren voor de honden. Maar afgelopen vrijdag en zaterdag klaagde ik dat ik tijd te kort kwam want er waren in ene zoveel reacties voor de honden en ik zat beide dagen tot middernacht te mailen.Vrijdag geen tijd voor de jarige Tinka.Tinka is nu 8 jaar oud.Zaterdag geen tijd voor de jarige Darwin. Darwin is nu 5 jaar oud.

Arme Tinka en Darwin 😪 Hopelijk vergeven ze het me want het resultaat is wel dat Sproet en Freek gereserveerd zijn. Vandaag is het huisbezoek voor Sproet geweest en net positief bericht gehad dus Sproet gaat naar verwachting eerdaags naar haar eigen huisje. Freek wordt vermoedelijk zondag dat ze voor hem komen. Dat zal in tegenstelling tot Sproet een veel spannendere kennismaking worden. Freek wordt enkel bij een andere hond geplaatst maar kennismaken met vreemde mensen maar ook met vreemde honden vindt hij spannend dus hij zal niet direct leuk naar zijn nieuwe baasjes of nieuwe hondenmaatje toe trekken. Iets wat bij Sproet wat makkelijker ligt die is open naar iedereen. Voor Freek zullen er na adoptie ook spannende tijden aanbreken maar alles wijst op een gouden mandje op een gouden plekje. Verder klaagde ik dat ik nauwelijks wat in de moestuin kon doen en was bang dat ik straks niets te eten zou hebben. Nou en dan inene zo een explosie van lentegroen in de kas. Ik word daar helemaal blij van!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten