maandag 24 april 2023

Brown geopereerd

even snel een kleine update. Morgen schrijf ik meer.

Brown is geopereerd. Alles is goed gegaan. Wel nog steeds bloedinkjes dus ik houd haar goed in de gaten. Ze krijgt nog benchrust en loopt niet in de roedel. Ze heeft echt jaap van boven tot helemaal onderaan en ze waren ook wel even met haar zoet geweest dus lange narcose. 

Ze heeft lekker gegeten en medicatie binnen gehouden. Ligt naast mijn bed dus kan haar dag en nacht in de gaten houden en verschonen tussendoor. Onderleggers en schone dekbedden liggen klaar dus kan steeds zo pakken. Zaklamp geladen dus in de nacht kan ik rustig checken zonder haar wakker te maken.

ingezameld voor Brown: euro 670 

rekening € 836,27 

morgen schrijf ik een echt post hierover hoor als ik even een rustig moment kan pakken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten