dinsdag 18 april 2023

Kiwi ook naar de dierenarts

Vandaag voor Brown geen donaties maar de actie loopt op zich heel goed waar stichting Esperanza erg blij om is. Vrijdag ga ik met Kiwi naar de dierenarts dus dan komt er al weer een rekening bij. Kiwi is een actief meisje die graag wandelt en hier in de roedel tot de druk spelende rennende bende behoort. Toch zie ik al vanaf het begin dat ze haar rechterachterpootje niet vol belast. Wolfsklauwen geknipt, kussentjes en tussen de kussentjes gevoeld, knie en heup etc maar ik kom er toch niet helemaal uit. Ze komt niet over alsof ze er nu echt pijn aan heeft maar soms (misschien overbelasting van te druk spelen) is het duidelijker zichtbaar. Een leek zal het niet zien maar als je weet waar je op moet letten dan kun je het in sommige van haar filmpjes wel zien. Het is toch wel fijn om te weten wat ze nu met dat pootje heeft. Dus vrijdag naar dierenarts in Diever want mocht het nodig zijn kunnen ze daar ook rontgenfoto maken. Hopelijk komt er duidelijkheid wat ze heeft. Ik maak me op zich geen zorgen maar je wilt gewoon als er adoptanten voor haar zouden komen wel kunnen vertellen dat ze dus haar gewicht niet vol op dat voetje zet en wat er mee aan de hand is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten