woensdag 25 oktober 2017

Whoopi getrimd

Whoopi had veel last weer van klitten mede door haar allergie en was wel aan een trimbeurt toe. Lekker gewassen maar toen ze droog was viel me op dat ze rillerig was. Haar jasje was vorig jaar met een pup stuk gegaan maar gelukkig een ander passend stoer jasje in de winterbak gevonden die haar paste. Ze vindt het dan eerst niets maar het rillen was wel over en inmiddels loopt ze er gewoon lekker mee rond. Over een paar dagen is het niet meer nodig overdag. Wel doe ik in mijn oude huis soms voor de nacht haar wel een jasje aan omdat ik nu eenmaal geen vloerverwarming heb. Voor Omi ben ik nog aan het kijken omdat die erg gevoelig is op haar huid maar ik denk dat ze misschien in de winternachten ook baat kan hebben bij een warm jasje. Morgen Whoopi haar poten nog bijknippen maar voor vandaag vond ze het genoeg tramelant aan haar lijf. Dus echt netjes is ze nog niet op de foto.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten