zaterdag 28 oktober 2017

ondersteuning van de Ranjaclub

In juni 2015 werd pupje Jagger hier geadopteerd. Max is zijn naam en hij is opgegroeid tot een imposante slungel waar de baasjes nog steeds heel blij mee zijn. Onlangs zijn ze verhuisd en tijdens hun huiswarming party hebben ze geld ingezameld om spulletjes voor de opvanghonden bij de Ranjaclub te kopen. Wat een geweldige verrassing. Zo is de voorraad weer aangevuld. Maar we kregen ook eekhoornkongs. Die hadden we helaas al heel lang niet meer dus die zijn meteen in gebruik genomen. Tot blijdschap van Ana. Grote speeltjes die veilig altijd in de kamer kunnen liggen en makkelijk even schoon te maken zijn. Denk niet dat de kleintjes er niets mee kunnen. Pietertje vond het maar wat interessant. Harry Potter wist de kong tot mijn verbazing zelfs te tillen en mee te slepen naar een kleedje. Ongetwijfeld gaan komend jaar er nog heel wat opvanghonden veel plezier aan beleven. Ze stonden al heel lang op mijn wensenlijstje maar het zat er financieel steeds niet in en als ik nu weer zie hoe blij ze er mee zijn en weet hoe lang plezier ze er van gaan hebben ben ik super blij. Mascha, Kees-Jan en natuurlijk Max ontzettend bedankt!
Volgende week komen er weer honden uit het asiel van Animal Rescue Sofia waar Max vandaan kwam. Ik ben benieuwd of die de kongs ook zo leuk gaan vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten