zaterdag 14 oktober 2017

welkom Hunter, Vivi, Pietertje en Harry Potter

De 2e kans honden zijn nog maar net geplaatst en al meteen ook een aankomst van nieuwe honden maar we waren veel te blij dat er weer eindelijk een transport kon komen.
Hunter was 1 van de gelukkigen. Al een jaar geleden stond hij op de lijst voor transport om te komen maar het was niet meer gelukt om hem weg te krijgen. Nu is hij hier en wat ben ik blij voor deze enthousiaste labrador.Helaas is het naast Omi niet handig om een lompe labrador op te vangen en bij de kattentest in het asiel was hij zo enthousiast dat hij te blafferig werd dus door naar Chantal leek geen optie.   In gesprek met Astrid die opvangpauze heeft om haar pup op te voeden, vertelde ik over Hunter en ze bood meteen aan hem een opvangplekje te geven. Ik denk dat ze deze geweldige speelse lieverd waar geen kwaad in lijkt te zitten niet lang in opvang zal hebben. We gaan ons best doen een gouden plekje voor hem te vinden. Ook Vivi stond al een jaar te wachten om hierheen te komen.Door haar centebak zal ze niet iedereen bekoren maar ik vind haar geweldig en wil haar vanaf het moment dat ze in het asiel kwam al helpen. Ze is nog leuker dan ik dacht. Een blij ei die wil spelen en knuffelen. Een grappig middelmaat mixje waarvan ik niet goed weet wat er in zit maar ze is uniek en wat zou ik graag nog even langer van haar genieten. Ze komt al de hele avond kusjes geven en krijgt ze grif terug maar ze gaat door naar Chantal. Dat is slikken voor mij maar wat je wilt is een huisje en een opvangplek met kinderen en katten zal haar gewoon eerder dat gouden mandje brengen en dat gaat voor mijn hebberigheid om haar hier te houden. Gelukkig zijn er nog 2 kleine charmeurs meegekomen die ik komende tijd mag knuffelen. Pietertje is samen met Doris indertijd uit het dodingstation gered. Vrolijk ventje die op 5 jaar staat maar ik schat hem eerder gewoon 1 jaar oud. Zijn gebitje is ook redelijk schoon. In zijn blijdschap kan hij soms wat kletsen en hij plast als een meisje. Hij komt daardoor over als een pubertje.Is Pietertje al echt klein, dan is wel duidelijk dat Harry Potter echt een mini is. Al denkt hij dat hij net zo groot als Bo-Ghy is. Een stoer manneke. Achtergelaten op een omheind hondenspeelveld in Granada. Onbegrijpelijk want hij is lief, knuffelig, blij, sociaal, speels en vindt het leven een feestje en je wordt gewoon vrolijk van zijn gezelschap.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten