dinsdag 3 oktober 2017

de pups voor de open dag

Door alle drukte niet aan toegekomen om op het blog te melden dat de 4 pupjes voor de open dag afgelopen weekend zijn aangekomen. En wat zijn ze leuk.
Honey is een minimeisje die volwassen ook vast niet groot gaat worden. Een zachtaardig lieffie. Speels en vrolijk.
Haar zusje Melly heeft prachtige ogen. Voor Melly nog geen aanvraag terwijl het zo een leuk pupje is. Misschien dat mensen door de fotos denken dat het een mechelaarpup is in plaats van een klein minimeisje. Hopelijk als ze op de open dag ontmoet wordt dat er alsnog gezinnen zich melden om haar een thuis te geven. Dobber is een pup die weer middel tot groot gaat worden. Heerlijk speels en knuffelig. broertje Tsjuster is net iets korter in vacht. Hij is zachtaardig van karakter. Ook vrolijk en speels. Maar waar Dobber reacties krijgt is het voor broertje Tsjuster ook nog stil.
10 honden voor de open dag en super druk met advertenties maken en nog steeds niet alles gezet wat jammer is want dan krijg je natuurlijk ook minder belangstelling. Gelukkig zijn 7 van de 2e kans honden elders in opvang en heb ik er thans maar drie. Tsjuster, Omi en Doris.  Verder is Ana er natuurlijk nog. Nog steeds bang van andere mensen dan mij dus geen idee hoe ik die ter adoptie moet gaan krijgen. Ook naar mijn ouders draait ze niet bij nog. Het blijft hopen op iemand met een groot hart die snapt dat als ze mij niet meer snel aanhankelijk en lief met de adoptante zal zijn. Want het is in huis hier een knuffeltje die vrolijk met balletjes en andere speeltjes in de weer is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten