donderdag 8 augustus 2013

steeds net niet

Lea is populair. Haar advertenties worden goed bekeken en ik heb al de nodige reacties gehad.
Over Didi lijkt men een beetje heen te kijken.
Jammer want ook zij heeft een heerlijk toetje!
Vandaag een leuke reactie van een gezin die naar beide pups wilden komen kijken. Vandaag of anders zaterdag. Super natuurlijk maar als het zaterdag wordt... ik houd niet 2 pups vast. Maar ze zouden proberen vandaag al te komen. Wordt het toch helemaal afgezegd omdat partner nog niet aan een nieuwe hond toe is.  Beter vooraf afzeggen dan reserveren en het gaat niet door of erger adopteren en terug brengen maar tot mijn verbazing nadert nu het einde van de week en zijn de pupjes nog niet gereserveerd. Maar ongetwijfeld loopt het in het weekend wel storm voor de kleintjes. Wel is er onverwacht belangstelling voor Raphael. Zo zie je maar weer.  

2 opmerkingen:

  1. Je weet het Maureen......3x NET NIET is 1x WEL zullen we maar zeggen. Groetjes/Aaitjes, Wout

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was toch raak/rond met Raphael? Of vergis ik me nou? Groetjes, Wout

    BeantwoordenVerwijderen