vrijdag 23 augustus 2013

sportieve moeder

Ik heb vandaag niet veel gedaan. Voor Lea gezorgd en in de gaten gehouden dat ze het shirt niet kapot trok en niet aan haar wond zit en verder veel knuffelen. In de loop van de dag ging het steeds beter met haar.

Mijn moeder had al gezwommen maar kwam met mijn vader mee. Mijn vader had zijn workout met het bestraten van de bakkentuin en mijn moeder ging aan de slag met het plukken van de gele pruimen. Ik had al een paar laaghangende zo gegeten maar het ging nu zo hard en dan eten de wespen ze allemaal op en dat is zonde. Bescheiden oogst maar toch goed voor bv lekkere jam.
Mijn moeder had nog wat extra tijd en heeft daarom kort nog even met Gizmo, Sereno en Raphael gewandeld. Sereno ging met blije staart mee. Toen ik thuis bleef ging zijn staart wel wat lager maar hij liep lekker mee en snuffelde en leek wel te genieten van zijn wandeling. Goede oefening voor Sereno. Hij blijft leren en vooruit gaan.Raphael en Gizmo zijn super makkelijk. Die grijnzen en dansen als ze een lijn zien en wie ze uit laat zal ze een zorg zijn, als ze maar even mogen wandelen.

1 opmerking:

  1. Goed zo Lea...koppie op - en gezelligheid troef zo te zien met alles eromheen. Groetjes, Wout

    BeantwoordenVerwijderen