vrijdag 2 augustus 2013

leuke dag

De dag begon warm. Zat in dubio, fietsen of toch met auto en die ergens in de zon parkeren. Omdat de wind nog prettig was gekozen om een stuk met Raphael en Phuc en Mamba te fietsen. Whoopi thuisgelaten. Die zit normaal in fietsbakkie tot ze los mag op fietspad maar zo ver ben ik niet gegaan. Alleen op de landweg onder de eikebomen waar het asfalt nog koel was en we in de schaduw fietsten. Niet zo ver dus maar verder fietsen vind ik niet verantwoord en zo hadden ze toch wat beweging. Ze vonden het wel gek dat we eerder omdraaiden maar waren wel tevreden. Daarna met Whoopi en Gizmo aan de lijn gewandeld langs de vaart naar het bos. Klein stukkie waar je normaal 15-20 minuten over doet maar ja Gizmo wil bij elke boom snuffelen en er staan veel bomen in het bos dus we waren ruim een half uur weg en Gizmo was kapot. Ook Whoopi had zat gehad want de temperatuur liep snel op. Arme Sereno als laatste had dus al aardig de warmte maar met hem toch ook nog een half uur langs de vaart gelopen. Daarna voornamelijk binnen want buiten liep in het middaguur de temperatuur snel op en dan heb je ook nog van die spanjolen die midden op het terras in de zon gaan bakken en dat vond ik wat minder goed idee. Al lag roemeentje Linda er ook gezellig tussen.
Vanmiddag zaten ze noodgedwongen wel in een potdicht huis want ik had een superleuk familie uitje. Maar binnen is het lager van temperatuur dan buiten. Ik was uitgenodigd voor een High Tea. Ik was nog nooit op een High Teas geweest. Wat is dat leuk zeg. En lekker. Ik heb voor een heel jaar aan zoetige en hartige hapjes naar binnen gewerkt. Vanwege de hitte zaten we binnen en niet op het terras maar we hadden een prettige rustige schaduwplek in het restaurant. Ik heb erg genoten want het was gezellig zo met zijn allen. Lekker kletsen en wat tussendoor eten en drinken. Nu nagenieten (en uitbuiken).

Hondjes waren braaf alleen geweest. Uiteraard blij dat ik er weer was en natuurlijk hadden zijn honger want het was allang hun etenstijd maar verder hadden ze denk ik vrij rustig wel geslapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten