zaterdag 10 augustus 2013

gelukkig de zon schijnt weer.....

Gister echt een kater. De geïnteresseerden voor Lea leken niet echt het beste met haar voor te hebben en heb ik het erf af gebonjourd.
Hoe kan het toch dat zo een zacht meisje, zo de verkeerde mensen lijkt aan te trekken. Ik heb er gewoon niet lekker door geslapen. Het blijft dan maar malen, want je wilt enkel het beste voor je opvanghonden en je hebt best een grote verantwoording om ze te beschermen tegen verkeerde plaatsing.
Vanochtend met Lea stukje langs de vaart en wat foto's gemaakt. Terug vond ik in de brievenbus post. Een pakketje, ik dacht dat is vast verkeerd maar mijn naam stond erop. Negatief denkend dacht ik nog van ohje vast ongewenste reclame of dingen die je terug moet gaan sturen........

Maar toen ik het opende werd het me duidelijk. De zon brak meteen door en ik had echt even tranen maar nu van ontroering! Cees en Marian, ik weet niet hoe jullie dat steeds doen maar jullie timing is perfect!
Post van de adoptanten van Gossie. Een schitterend fotoboek wat ik snotterend heb doorgekeken blij voor Gossie die zo de jackpot heeft getroffen. Mensen die echt als adoptiedoel hebben Gossie gelukkig te maken. Die zo waarderen wat Gossie hun te geven heeft en erom kunnen lachen en relativeren als ze ondeugend is. Adoptanten zoals je ze voor al je hondjes wilt hebben en gelukkig ook wel kunt vinden. Ik had het echt even nodig om in te zien dat het heus ook totaal anders kan en ik zie het nu weer zonnig in dat er voor Lea ook ergens een zorgeloos leventje als gewenste huishond is weggelegd.
p.s. Ook de adoptie voor Raphael is afgezegd. Kan er ook nog wel bij.

3 opmerkingen:

  1. Wat geweldig leuk! Laat je nog wat foto's zien uit het boek? Ik weet ook nog hoe hij er uit zag toen hij aankwam, en nu zo goed op z'n plek.
    Hij heeft ook zo'n mooi berenneusje....
    Tegenover iets vervelends staat vaak toch ook weer iets leuks/verrassends. En Lea gaat wel een warm mandje vinden, we duimen....
    liefs,
    Adri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Komt altijd weer goed, lief mens!
    DIKKE knuffel
    XXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja Maureen...het kan verkeren. Na regen komt zonne schijn zeggen ze wel es maar ik weet zeker dat de spotlampen erbij aan zullen gaan. De juiste mandjes komen wel voorbij. Soms loopt het zoals het lopen moet en dat zal wel zijn doel hebben. Stel je toch es voor dat Lea in verkeerde handen was gekomen. Kop op meid...lekker genieten van je knuffels zou ik willen zeggen. En eentje extra voor Raphael want ik dacht echt dat die raak had geschoten. Groetjes en veel aaitjes, Wout

    BeantwoordenVerwijderen