zondag 3 maart 2013

rustig weekend

Niki en Rafa zijn gebracht voor een lang weekend hier logeren omdat de baasjes zijn gaan kijken of hun stichting in Roemenie kan helpen.
Verder had Simba bezoek. Ik had in zijn tekst staan dat ie naar verwachting een middelmaat zou worden maar middelmaat is natuurlijk een ruim begrip. Ze dachten in hoogte zoiets als Droopy en ik denk dat Simba zeker zo groot als een labrador misschien wel zo groot als een mechelse herder wordt. Dus grote middelmaat tot misschien wel groot. Het is een mix en geen idee waarvan. Ongetwijfeld waren de ouders ook mixen. Je kunt niets aangeven over de eindgrootte maar gezien zijn dikke poten denk ik dat ie nog heel wat groeispurten zal krijgen. We zoeken gewoon verder. Hij is in ieder geval weer goed op gewicht aan het komen nu ik ontdekt heb wat ie wel wil eten. Blijft een kieskeurig ventje maar nu ik weet wat hij eten wil, eet hij ook goed met smaak zijn bordjes steeds leeg en komt goed aan in gewicht.
Het is verder zo een zorgeloos onbekommerd speels en aanhankelijk puppekind.

1 opmerking:

  1. Wat hebben ze een lot uit de loterij! Hier in Boekarest eo veel, veel zwerfdieren. Niet toegeven aan de neiging weg te kijken, omdat het zo moeilijk is om aan te zien. Helpen, het enige dat werk en een steun is voor de goede Roemenen die dagelijks proberen het leed te verzachten. Dirkje en Michiel

    BeantwoordenVerwijderen