vrijdag 29 maart 2013

een zeer Goede Vrijdag

Een lange mail gestuurd aan een serieuze reactie voor Droopy. Nu maar duimen dat het allemaal niet zal afschrikken. Droopy had was vandaag een poepmachine..... allemaal mestkeutels van gister. Frapant detail voor een hond die maag en darm problematiek kent, is dat hij dus prachtige stevige keutels er op heeft en geen diaree. Maar verder vind ik het niet voor herhaling vatbaar.
De deurbel ging en daar stond de grote en kleine baas van Woezel met Woezel (pup Bébé opvang 2010) die aan het fietsen waren. Ik had hem al een jaar niet gezien en het was erg leuk. Hij had een ruwharige kraag en snor gekregen net als een deel van zijn broers al had. Hij zei me vrolijk gedag maar of hij me nog echt herkend weet ik niet want hij was nog echt een baby pup. Hij is lekker fit en mee naast de fiets is dan ook een makkie. Helaas geen foto gemaakt, sorry.
Verder loop ik blij te glunderen want het is Michiel vandaag gelukt om ook de 2e berg snoeiafval weg te brengen. De paasbult te Smilde is nu een stukje hoger en de hoek naast de garage is helemaal leeg en ik kan inene weer doorkijken. Ik moet nu zelf aan de bak met daar het blad en twijgafval weg werken maar dat komt goed. Ik heb er blij doorheen gehuppeld :)
Michiel gaat de Paasdagen in met flink spierpijn vrees ik.
Van de reacties voor Esmée heeft de ene niet meer gereageerd en de andere bleek veel alleen zijn en dat staat al aangegeven in de advertentie dat kan ze juist niet goed. Maar al weer een nieuwe reactie gehad en die was met weinig alleen zijn. Helaas ook geen match want met katten en mensen willen een hondje die met absolute zekerheid probleemloos met katten is en dat zal Esmée niet zijn. Mogelijk als mensen in de begeleiding investeren maar de ene keer dat ik haar met een kat zag joeg ze die luid blaffend weg en dat was niet wat de mensen zochten. Maar het geeft moed dat er mensen zijn die een meisje als Esmée wel een kans willen geven en weinig alleen hoeven te laten. Ik ga vol goede moed het Paasweekend in, ondanks dat het sneeuwt hoop ik dat het tevens reacties blijft regenen en er geschikte mandjes voor de hondjes hier komen. Ik weet dat jullie duimen versleten zijn, maar toch.... blijven draaien allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten