donderdag 28 maart 2013

Dat was afkicken!

Mijn pc is denk ik zo een 5 jaar oud. Ik hoop dat ie nog een tijdje meegaat, maar als je bedenkt wat ik er allemaal al op gedaan heb van websites tot foto's en filmpjes en teksten voor asielhonden etc. dan is het niet vreemd dat ie kuren begon te vertonen. Het werd steeds erger en hij moest ook dringend weer eens schoongemaakt dus afspraak gemaakt voor een service beurt.
Woensdagochtend eerst pc weggebracht. Toen de ochtend gevuld met boodschappen doen, opruimen in huis, in de tuin de blad/tuinafval hopen van de storm in de groene bak gemikt die ook meteen weer goed gevuld is. Dan een berg wasgoed. Hondjes ondertussen afgekocht met een runderoor. Michiel kwam binnen met zijn jongens dus Niki en Rafa ook maar meteen getracteerd en daar hadden ze wel "oren" naar :)
Michiel heeft de megaklus geklaard om achter al de takken in de boomgaard weg te krijgen. Echt super. Ik ben ondertussen verder gegaan in huis met o.a. pc meubel en alle snoeren pc goed schoonmaken nu ik er bij kon. Michiel ging tegen 4 uur naar huis maar Niki en Rafa bleven gewoon in de bijkeuken zitten. Ze vonden het in huis denk ik warmer :) Toch wel leuk dat ze hier graag zijn.
Met hondjes de tuin in en nog wat klusjes en dan toch maar bellen of ik pc kon halen maar helaas. De pc genoot van alle TLC en besloot een dagje langer te blijven. Dus mij werd grinnikend over de telefoon veel sterkte toegewenst met een internetloze avond.
Tja in de avond te moe voor fysieke karweitjes. Wat tv gekeken en toen maar Phuc en Whoopi gewassen. Dat heb je he als je niet achter een beeldscherm zit dan realiseer je inene dat Phuc ook wel weer eens gewassen mag worden. Niet tot blijdschap van Phuc. Maar beiden zijn weer lekker zacht en schoon. Hun vachtjes zijn bewerkelijk en er blijft veel in hangen. Daarna zelf in bad iets waar ik eigenlijk zelden tijd voor neem. Heerlijk even ontspannen. Maar ik moet bekennen dat ik het wel mistte hoor om niet even op internet te kunnen kijken.

Vanochtend met Luca gefietst. Toen met kleintjes weg. Die hadden echter bananen in de oren en mestvaalten en tractoren met grote mestwagens erachter in de neus. Gelukkig geen 1 hond overreden, Droopy niet ziek (nog) op alle mest die hij naar binnen heeft geschrokt en Mamba en Django inmiddels via een wasbeurt van hun mestgeurtje ontdaan. Pfff dat was dus geen ontspannen wandeling maar zo eentje dat je ze allemaal achter het behang kunt plakken. Daarna dweilen. Ach met je honden kom je de ochtend wel door. Daarna rusten en hoera hoera ik mocht de pc halen in de namiddag.
Hoewel de pc goed vertroeteld is en ik merk dat het beter draait is heb ik nog wel problemen met ongevraagde advertenties op mijn extra browser. Mogelijk kan ik het kwijt raken door die opnieuw te installeren maar eerst maar eens alles bijlezen en genieten dat ik hem weer heb. Ik had 15 mailtjes waarvan wel drie reacties. Ik vermoed niet geschikt maar wel geantwoord natuurlijk. Het is hoopvol dat er inene reacties weer zijn.
Zo meteen of anders morgen ochtend maar proberen nieuwe advertenties te zetten.
In ieder geval fijn dat ik weer online ben. Ik heb jullie gemist hoor :)

1 opmerking:

  1. Hoi Maureen

    Ben hier ook blij dat je weer online bent hoor!!! Vind ik maar niks zo'n radiostilte.....
    Jou blog staat in m'n top 3 en wordt dagelijks, meerdere keren bekeken :-)
    Ik hoop altijd te lezen dat er weer een geschikte reactie is binnen gekomen. Had ook gehoopt dat het voor Luca nu eindelijk raak zou zijn..... Lijkt me zo'n lieve schat!!

    Groetjes Nathasja

    BeantwoordenVerwijderen