zondag 3 februari 2013

Gister lekker in de zon gewandeld maar nu had ik het zo koud. Ik had een dun sjaaltje en gebreide handschoentjes die ook vrij dun zijn en de koude wind sneed door me heen. Luca vast want er zitten zoveel ganzen en ik kan het psychisch nu even niet hebben dat ie er van tussen gaat. Maar de rest wel los dus Luca bleef maar trekken want hij wilde ook rennen. Vervolgens komt Whoopi op gegeven moment trots met een reepoot aanzetten. Drie keer zo groot als zij. Gezien de problematiek rond Bieke is het laatste wat je wilt dat je honden aan kadavers zitten dus ik had het even niet meer. Geroepen voor snoep en omdat ze steeds terug wilde waar ze de poot had losgelaten en er ongetwijfeld de rest van de ree ook ergens ligt ben ik maar terug gelopen. Voor mijn gevoel lang weg maar ze hebben maar een goed half uur gelopen op het tractorpad. Veel te kort maar het is niet anders. Ik wou eigenlijk dan gewoon in middaguur weer fietsen met Luca maar de wind is me te veel. 
Hoop vanaf morgen weer in een normaal dagritme terug te komen. Ik heb in ieder geval afgelopen nacht ontzettend goed geslapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten