donderdag 16 februari 2012

helemaal trots op Zinnia

Zinnia moet al vaker alleen zijn als ik met een andere hond weg ben maar vandaag moest ze echt de hele ochtend alleen zijn. Best spannend. Voor het weggaan alle honden kluiven gegeven dus Zinnia die gek op eten is was daar druk doende mee. Toen ik thuis kwam was alles stil. Uiteraard weet ik niet of ze tussendoor geblaft heeft maar ze is niet in paniek maar gewoon blij dat ik er weer ben en ze de bench uit mag.
Zinnia is typisch beagle ook een zalig opgewekt hondje die vrolijk in het leven staat.
Ik vind haar vlekken in het wit ook erg bijzonder maar toch komen er geen reacties op dit leuke meisje.
Ik hoopte dat het na de dooi weer op gang zou komen maar helaas valt het nog tegen. Wie weet dat er komend weekend mensen weer op zoek gaan naar een maatje.
Zinnia zoekt ook..... maar dan naar eten :)
Het valt ook niet mee als je op dieet staat!

2 opmerkingen:

  1. Ze ziet er echt al beter en mooier uit. Het dieet werkt. Nog even en ze staat in de picture volgens mij. Dirkje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ze is volgens mij al afgevallen maar door haar hangtietjes zie je dat niet zo maar haar vacht (ik heb haar ook gewassen met speciale shampoo) is al zo opgeknapt. Bij te dikke honden is vaak de vacht ook heel dof en die is nu al mooi glanzend en zowiezo na het wassen veel zachter geworden. Ze vond het zelf ook heel lekker, ik denk dat ze dan voelen dat ze Spanje als de geur wegspoelt, achter hun ligt. Dat is zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen