donderdag 9 februari 2012

Hoewel het alleen slapen goed gaat moet ik het alleen blijven nog opbouwen met Zinnia en vandaag was ik een paar uur weg en dat is teveel nog voor Zinnia. Ik had haar daarom naar Klasina gebracht. Arme Zinnia dacht dat ze alweer gedumpt was en had zielig gehuild toen ik weg was. Sneu hoor.
Maar verder had ze ook genoten. Van het wandelen, het knuffelen en de konijnekeutels die uit het konijnenhok waren gevallen.... yummie :)
Klasina bedankt voor het oppassen en de foto's.

2 opmerkingen:

  1. dat herken ik helemaal mijn hond legs heeft dat ook heel erg als ik weg ben
    ook als zijn maatje er nog is tjerk
    maar dan gaat hij slopen
    dus hij zit in de gang
    dan is het kranten scheuren
    krijg het er bij hem niet uit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tutti had dit ook, het heeft ook wel met het ras te maken...
    Nu duimen voor mooie Noël!
    XX

    BeantwoordenVerwijderen