vrijdag 1 april 2011

spannend weer

Gefeliciteerd Smokie zegt Berend hier!
Het vrouwtje had het ondertussen druk want haar oogappeltje Santor is eindelijk gezien en is gereserveerd.
Verder is de adoptieprocedure gestart met een gezin die Mig graag wil adopteren. Mig heeft afgelopen nacht trouwens keurig in het benchje naast mijn bed geslapen. Heel eventjes gejammer maar na rustig zacht toespreken werd het steeds zachter en slaperiger en viel het manneke in diepe slaap.
Schatje Dolly heeft een reactie al lopen. Ze is zo lief. Ik heb haar oren met zonnebloemolie ingesmeerd en de zwarte olie kwam er zo mee af. Daarna lekker gewassen. Dit kon ze niet echt waarderen en het valt dan niet mee een spekglad hondje van de olie in je badkuip te houden. Maar ze is ontzettend opgeknapt. Ik heb haar ook al een beetje gekamd. Morgen hopelijk zon zodat ik leuke nieuwe foto's van haar kan maken. Mig is trouwens ook lekker in bad geweest en de asielgeur kwijt.
En Dirkje heeft maar liefst 2 reacties vandaag gekregen. Nu krijgt ze voortdurend reacties maar helaas nog niemand die voor haar wil gaan. Ondanks dat het een geweldig leuk en mooi hondje is.
Maar het gaat duidelijk weer lopen dus hopelijk dit weekend ook voor de andere opvanghonden hier in opvang toekomstige baasjes in zicht. Dat zou fijn zijn. Tot mijn verbazing hebben de knappe grotere pups nog geen enkele reactie gehad. Wie weet gaat het dit weekend lukken voor ze.

1 opmerking:

  1. Ik hoop dat al je honden binnenkort een superthuis treffen. Ik weet zeker dat als je ze leert kennen, elke hond een lieve vriend wordt. Ik vind het steeds weer een groot genoegen om al die verschillen te zien. Wat is elk dier toch uniek: Jolly of Dolly, verschil in uiterlijk en karakter, Berend en Barend, vooral verschil in karakter, Boris moet iemand treffen die van grote honden houdt en dan krijgt hij/zij de mooiste en liefste hond van de wereld en ga zo maar door! Dirkje

    BeantwoordenVerwijderen